Често поставувани прашања

City Flowers Skopje

Дали ипораката може да се изврши истиот ден?

Cityflowers.mk врши испорака само на територија на Град Скопје и истата е секогаш бесплатна.
Испораката се извршува :
-  Истиот ден – за нарачки кои се извршени до 14.30 часот во работен ден.
-  Нареден ден – за сите нарачки кои ќе се извршат по 14.30 часот во работен ден.

Испораката се извршува секој ден од Понеделник до Петок, а во Сабота се извршува на следниот начин:
-       Истиот ден – за нарачки кои се извршени до 10.00 часот во Сабота.
-       Нареден ден – за сите нарачки кои ќе се извршат по 10.00 часот во Сабота.

Имајте во предвид дека во Недела и на државни празници не испорачуваме поради тоа што и нашите добавувачи не работат, па така и ние ги користиме празниците да се релаксираме и празнуваме.

Како да нарачам ?
Чекор 1: Одберете производ
Чекор 2: Одберете од дадените опции за големина на букет / собно растение во украсна саксија или украсна хартија
Чекор 3: Одберете количина
Чекор 4: Кликнете на копчето "Внеси во кошничка" и производот е внесен во вашата кошничка
Чекор 5: Проверете ја состојбата во вашата кошничка и ако е се во ред кликнете на копчето 'кон плаќање' или ако сакате да продолжите да купувате и други производи кликнете на копчето 'продолжи со купување'
Чекор 6: Внесете ваши податоци 'Податоци за купувачот' . Ако купувачот е исто лице со примачот штиклирајте го полето 'Примачот е ист со купувачот?' и податоците автоматски ке се пополнат кај примачот . Доколку примачот е друго лице внесете ги неговите податоци во полето  'Податоци за примачот'
Чекор 7: Одберете датум на кој сакате да се изврши  испораката  
Чекор 8: Внесете ја пораката која сакате да биде напишана на картичката за порака,
штиклирајте го полето 'Се согласувам со условите и полтиките на купување' и кликнете на копчето 'Купи'
Чекор 9: Внесете ги вашите податоци од платежната картичка за да може да се изврши плаќањето
Чекор 10: Откако ќе го извршите плаќањето ќе добиете потврда за вашата нарачка на вашиот емаил за контакт
Дали можам да нарачам предвремено?
Да, можете да направите нарачка од cityflowers.mk два месеци однапред односно доколку имате важен настан (роденден, годишнина и сл.) на одреден датум, можете да направите нарачка на подарок по ваша желба два месеци однапред, а ние ќе се погрижиме подарокот да стигне кај вистинската личност во вистинското време. 
Како ќе биде испорачан букетот кој го нарачав?

Со цел да ја зачуваме свежината на нарачаните цвеќиња, а воедно и да ги заштитиме при испораката, изработивме соодветни кутии во кои ќе пристигне вашата нарачка. Заедно со цвеќето, во кутијата ќе добиете и храна за цвеќе, упатство за грижа и картичка со персонализирана порака.

Имајте во предвид дека понекогаш цветовите ќе пристигнат во форма на пупка, па од таа причина ќе изгледаат поразлично од фотографиите. Дадете им време :) пупките ќе расцветаат во прекрасни цветови, како што и очекувате, а воедно ќе им овозможат на примателите да уживаат во нината убавина подолг временски период.

Дали за да купам производ од cityflowers.mk треба да се регистрирам?

Не, можете да купите производ и без да се регистрирате. Потребно ќе биде да ги пополните само полињата кои се задолжителни.

Што ако не сум задоволен/а од цвеќето?

Нашата цел е да бидете комплетно задоволни со цвеќињата кои ги купувате од кај нас и правиме се да излеземе во пресрет на секое барање. Доколку од било кои причини не сте задоволни од испорачаното цвеќе Ве молиме контактирајте не на следниов телефонски број 070 272728 или пак пополнете ја оваа контакт форма за рекламација, во текот на истиот ден кога е извршена испораката. Откако ќе ја разгледаме вашата рекалмација, ако е одобрена ќе ви бидат рефундирани вашите средства или ќе ви биде испратено ново цвеќе.

Дали може да извршам промена во мојата нарачка откако истата е потврдена?

Не дозволуваме да се извршуваат било какви промени или пак да се откажуваат направените нарачки 48 часа пред датумот за испорака.

Како ќе знам дека мојата нарачка е примена?

Откако ќе ја направите нарачката,  на вашиот екран ке се појави порака дека вашата трансакција е успешна, а воедно и на вашата емаил адреса ќе добиете повратен емаил за вашата нарачка со сите детални информации за истата.
Доколку не добиете потврда дека вашата трансакција е успешна Ве молиме контактирајте не на следниот телефонси борј 070 272728 со цел да провериме што се случило со нарачката.

Кои типови на плаќање за извршените нарачки ги користите?

Плаќањето на нарачките може да се изврши преку користење на платежна картица.

Кои типови на платежни картици ги примате?

Плаќањето за вашата нарачка можете да го направите со:

  • Платежна картичка (MasterCard, Maestro, Visa) - Трансакцијата при плаќање на производот е пренасочена и се процесира преку порталот за наплата од платежни картички на НЛБ Тутунска Банка. Порталот ги користи сите организациски и најнови технички мерки за заштита на податоците и сите процеси се одвиваат преку сигурна конекција со банката.

За секоја успешна нарачка и плаќање ќе ви биде испратена електронска фактура на вашата емаил адреса која сте ја оставиле за контакт.

Порачај букет до 14:30 за испорака истиот ден!

Совети за одгледување и промоции?